вівторок, 16 жовтня 2012 р.

ДУЕЛЬ ІЗ ВАХТЕРОМ: мій досвід


Заходжу в гуртожиток університету імені Поплавського. На вахті сидять двоє - Вахтерша і Сторож. Кажу:
- Можна до Лєни такої-то? 
А Сторож мені: 
- Ви студентка?
- Ні, - кажу, - я аспірантка. 
- Нашого університету? 
- Ні, Академії наук.
- Так ми таких не пускаєм!
- Як це?
- Ми пускаєм тільки близьких родичів і студентів нашого університету!
- ?
Вирячаю очі, ніби я вперше в Україні.
- А можна подивитися ваші правила - на яких це підставах Ви мене не пускаєте?
- Нема в мене ніяких правил. Жалійтеся на Сторожа на Щорса!
- Ну як це так? В гуртожитку мають бути правила!
- Не знаю я ніяких правил.
Чухаю потилицю (клею дурня - звичайно, до цього Сторожа я була готова).
- А де Ваш комендант, може в неї є правила, щоб я подивилася? - розпачливо питаю.
- Комендант працює тільки до 5-ї, нікого нема! - обличчя сторожа змінюється із непохитно-цегляного до жалібливо-людяного. - Дєвушка, ви понімаєте, що в мене така робота, що я повинен тут сидіть і нікого не пускать, кромі своїх. Що треба записувать документ в журнал, а у вас не "наш" документ. А потім прийде комендантша, і провірить!
- Я, звичайно, не хочу Вам неприємностей, - кажу, - але треба щось робити...
- Так! Де ваша Лєна? Години вам хватить?!
Дзвоню Лєні, вона спускається, але забуває перепустку. Сторож на неї гримає і вона вертається по неї на якийсь там поверх.
- Паспорт давати чи посвідчення? - пропоную широкий асортимент.
- Нащо мені твій паспорт, давай посвідчення.... Мда, університет Шевченка - хороший університет!
Це не університет, це Академія наук, Інститут лі...

- Так, засікайте годину, щоб мені у 8.10 вернулися! На свій страх і ризик вас пускаю!
Система гнила до хвоста.

Спускаємся назад по сходах. Я набираю серйозного вигляду, вдягаю шапку. На годиннику 8:15 вечора. Сторож невдоволено віддає посвідчення, але нічого не каже.
Вахтерша кличе Лєну:
- Візьміть, тут Вам кульок! - дастає з-під столу пакет із агітматеріалом від якогось мажоритарника. Лєна розгортає папку - там ручки, бомажки, якийсь диск.
- Краще б цукерок дали! - гукає якась студентка.
- Покличте ще дівчат із 200-такої-то кімнати, - наказує Носій влади. - Хай прийдуть і заберуть. І передайте, хто прописаний в гуртожитку: щоб голосували за Супруненка!

Немає коментарів:

Дописати коментар