понеділок, 29 серпня 2011 р.

У Базіки

Привіт!!! Це мій перший блог.
Цього літа я була в Польщі. З Києва їхала автобусом 18 годин до Кракова. В Рівному до мене підсів молодий чоловік, і решту 14 годин у мене не було можливості поспати. Мені попався справжній любитель поговорити! За ті 14 годин ми провели справжні дебати у салоні автобусу, перетворивши наших бідних сусідів на слухацьку аудиторію. Тем було безліч і, в той же час, одна - людина. Наші діалоги не оминули тем українського і польського менталітетів, Ющенка, роботи за кордоном, освіти в Рівному, науки, щастя, жінок і чоловіків... Але то все була тілки преамбула. Нових сил набрали дебати, коли мій сусід дізнався, що я християнка і їду в Краків зустрітися з християнами ССХ з усього світу. Сусід мій висловлював критичне ставлення до соціально активних християн, а, разом з тим, виявляв інтерес до моєї позиції. 
Я, час від часу, поглядала у вікно, щоб не втрачати можливість споглядати польські міста і села, рельєф, архітектуру, рекламні заголовки і людей. Десь на 16-й годині подорожі ми проїжджали повз придорожну ресторацію, затишний дерев'яний будинок у два поверхи. Один із моїх омріяних проектів, який, можливо, я колись запущу, - арт-кафе чи ресторація, де можна посмакувати колоритними стравами виробництва (плодом моїх або чиїхось фантазій, тобто, творами мистецтва!) і побувати на концерті / літвечорі / квартирнику. Такий собі простір для духовного і тілесного насичення. І тут мій зір, польського філолога, прикула до себе назва ресторації. "U Gaduły", тобто - "У Базіки". 
Думаю, для блогу ця назва - саме те. Хтось скаже: Гогулька, це зовсім не серйозно, тобі вже майже 25, треба щось солідніше. Ну, так солідності і так скрізь багато, а я намагатимусь у простій (деколи в простацькій) формі писати про свої спостереження і компенсувати власну мовчазність у реальному житті, яка дозволяє створювати ці тексти. Очікую, що дописи будуть витягнені з мішка моїх постійних інтересів - віра, держава, "Дискусійний клуб 210", література, менталітет, мистецтво, Слово Боже, ССХ, стосунки, суспільство, характер. Хоча, хто зна...

Немає коментарів:

Дописати коментар