вівторок, 29 листопада 2011 р.

ЧИ ПЛАЧЕ БОГ?


Чи плаче Бог? Якщо так – що змушує Його плакати і як часто Він це робить? Через що Він плаче, а через що – ні? Що Його заспокоює, якщо Він плаче? Чи хто? Чи стає Йому легше, коли Він виплачеться? Адже сльози течуть, коли важко… Або коли шкода... Або, коли боляче...

Чи плакав Він, тільки живши на землі людиною на ім’я Ісус, чи й перебуваючи на небі тоді, тепер і потім?
Якщо плаче то як? Голосно, ридаючи, не соромлячись, від душі, чи тихо, пошепки? Чи по-різному?
Чи відчуваємо це якось ми, люди, коли Бог плаче? Якщо так, то усі чи тільки деякі? Чи ми не можемо цього відчути взагалі, бо завжди так зайняті собою?
Чи плаче Бог через нас?.. Наприклад, через мене?.. Я ж-бо весь час думаю, що Він або радіє через мене, або сердиться... Я хотіла би знати, бо мені це не байдуже... Хоча, трохи страшно... Бо, якщо плаче через мене, то не так усе і добре...
Чи Бог плаче тільки через окремих людей, імена яких, наприклад, записані в Біблії? І ще через окремих героїв віри? Або, навпаки, через страшних злодіїв? Чи через кожного з нас Він, бодай раз у нашому житті, плакав?
Чи Бог взагалі не плаче? Не плаче, бо не хоче, чи сльози – не Його парафія?

Немає коментарів:

Дописати коментар