неділю, 4 вересня 2011 р.

МАМА

Я колекціоную чудеса Божі. Одне із них - мама. Щоб його зберегти (бодай, у своєму серці), важливо усвідомити - ЖОДНА людина в світі не буде тебе більше любити, ніж вона! Це чудо Боже, коли є хтось такий у світі, хто весь час про тебе думає, дзвонить по кілька разів у день (саме коли ти вечеряєш:)), тільки би почути твій голос і знати, що з тобою все гаразд. І тій людині не йдеться про те, щоб ти теж про неї весь час думав чи дзвонив саме коли руки в тісті. 
І, що неймовірно, - ти завжди будеш дитиною! Я вже виросла, та, коли приїжджаю додому і сплю до 10-ти, мама вже давно на ногах, готує сніданок, бо я повернулася додому! 
Вона - героїня мого віршика.





моя мама фея
коли я прокидаюся
відчуваю, що не сама
вона стоїть у своїй лабораторії-кухні
місить суміш із чудодійних трав
звуків, запахів, дотиків
робить водночас сім справ
сім страв
мене будить запах чарівних пиріжків
або ж чарівного какао
чашки - то пані у бальних платтях
миски - каруселі, човники, кораблі
ложки, виделки стрункі та високі

та коли мама йде
все ніби завмирає
холоне сніданок
і я визираю з вікна балкону,
ледь підтягуючись на пальчиках,
коли ж мама прийде
і щось принесе


Немає коментарів:

Дописати коментар